Генерал Војна (автор: Магнус)

24/04/2012

FIRST PERSON WALKER

Профил на карактерот: ученик
Почетна енергија: 100
Почетен број на животи: 3
Име на карактерот: Da Gengsta
Име на мисијата: Одење пеш на школо, релација: >>дома<< - >>гимназија Тито<<; времетраење: 40 минути

Da Gengsta се буди.
Оди да се изми...
SKIP INTRO

Почнува одбројувањето на времето.
00:39:59

Da Gengsta излегува од дома.
Ја избегнува водата
што мајка му му ја истура
за да има среќа на тестот.

По десетина метри:
ВНИМАНИЕ!
ГО ЗАБОРАВИ БЛОКОТ!
Da Gengsta се враќа дома
и го зема блокот.
Изгубени се неколку минути.
АКО ГО ЗАБРАЗАШ ТЕМПОТО
ЌЕ СТАСАШ НА ВРЕМЕ!
Da Gengsta ја искористува
својата мала залиха на нитро
и тоа му успева.

00:35:00

Da Gengsta се доближува до >>сендвичара<<.
за да наполни енергија, а со тоа и нитро.
НЕ ПОНЕСЕ ПАРИ!
НЕМАШ ВРЕМЕ ДА СЕ ВРАТИШ НАЗАД!
ПРОДОЛЖИ ПОНАТАМУ!
Insert cheat here: 6bGh78HHI1
ЕНЕРГИЈА: +52

Da Gengsta се наоѓа на поделбата на патот.
Едната страна води кон Мичурин,
другиот кон Железничка.
ПРЕДНОСТА НА >>МИЧУРИН<< (лево)
Е ТОА ШТО НЕМА СЕМАФОРИ,
А ПРЕДНОСТА НА >>ЖЕЛЕЗНИЧКА<< (десно)
Е ТОА ШТО ПАТОТ Е ПОКРАТОК:
Da Gengsta одбира лево.

Da Gengsta наидува на чешмичка,
од која пие вода.
ЕНЕРГИЈА: +15!

Дувнува силен ветер.
ВНИМАНИЕ!
ВЕТРОТ НОСИ ПРАВ ВО ОЧИТЕ!
Da Gengsta не успева да се заштити.
ЕНЕРГИЈА: -5!

00:27:26

Da Gengsta успешно ја преминува улицата
и се доближува кон >>школото Единаести<<.
Замаран е од осмооделенците
кои учат во >>школото Единаести<<.
ВНИАМНИЕ!
ОСОМООДЕЛЕНЦИТЕ ЗАМАРААТ!
Da Gengsta е пребавен.
CRITICAL HIT -
ЕНЕРГИЈА: -35

Da Gengsta успешно го помина >>Oлимписки<<.
CHECKPOINT!

Da Gengsta е на >>булеварот<<
Чека возачите да му дадат предност.
ГУБИШ ПРЕМНОГУ ВРЕМЕ!
Da Gengsta ја преминува улицата
без да погледне на лево и на десно.
Го гази автомобил.
ЖИВОТИ: -1
Времето е скратено за десет секунди.
ПРОДОЛЖУВАШ ОД ПОСЛЕДНИОТ CHECKPOINT!

00:18:09

Da Gengsta е на >>булеварот<<.
Чека возачите да му дадат предност.
ВНИАМНИЕ!
ГУБИШ ПРЕМНОГУ ВРЕМЕ!
Da Gengsta ја преминува улицата.
Притоа погледнува на лево и на десно
и успечно го преминува >>булеварот<<

Da Gengsta се наоѓа во >>ГТЦ<<.
Таму е голема гужва.
ВНИМАНИЕ!
ГУЖВАТА ТИ ЈА ОДЗЕМА ЕНЕРГИЈАТА
И ПРЕДИЗВИКУВА ЗАГУБА НА ВРЕМЕ!
Da Gengsta користи Буткање.
IT’S SUPER EFFECTIVE!

00:10:31

Da Gengsta стигнува до >>раскрсницата кај Мекдоналдс<<.
Се обидува да ја премине улицата.
НЕ МОЖЕШ ДА ЈА ПРЕМИНЕШ УЛИЦАТА
СÑ ДОДЕКА СВЕТЛОТО НА СЕМАФОРОТ Е ЦРВЕНО!
Insert cheat here: 72HyWx23
Da Gengsta успешно ја преминува
>>раскрсницата кај Мекдоналдс<<.

Da Gengsta се наоѓа во >>Тито<<.
Бара познаник со кој
ќе го „утепа“ преостанатото време.
Го наоѓа Player3486.
СИ НАЈДЕ ДРУГАРЧЕ!
НО, ВНИМАВАЈ ДА НЕ СЕ ЗАНАСЕШ
И ДА ЗАДОЦНИШ НА ЧАС!

00:00:01

Заѕвонува ѕвончето.
Da Gengsta отрчува до
>>својата училница<<.
ТИ ЧЕСТИТАМЕ, Da Gengsta!
ГО ОСВОИ МЕДАЛОТ
„ОДЕЊЕ ПЕШ ВО ШКОЛО“!
ЗА ДА ЈА ЗАВРШИШ ИГРАТА
ТИ ПРЕОСТАНУВА ДА
ГИ ОСВОИШ САМО УШТЕ
ДРУГИТЕ 2 МЕДАЛИ:
„УЧЕЊЕ ПРЕД ТЕСТ“ И
„ЗБАРУВАЊЕ НА РИБАТА
ШО ТИ СЕ СВИЃА“!

Click here to play more FREE online games!

No comments:

Post a Comment